REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PARASOLEHORECA.PL
Data publikacji regulaminu: 24.03.2025 r.
Właściciel sklepu: Volodymyr Stratynskyi
NIP: 6343022429
REGON: 524981067
Adres siedziby: ul. Olszynowa 7a/14, 41-706 Ruda Śląska
Adres e-mail: parasolehoreca@onet.pl
Telefon: +48 886 944 442, +48 888 941 698
Adres strony internetowej: www.parasolehoreca.pl
§1. Postanowienia ogólne
Sklep internetowy działający pod adresem www.parasolehoreca.pl prowadzony jest przez firmę Volodymyr Stratynskyi – osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą:
Volodymyr Stratynskyi, ul. Olszynowa 7a/14, 41-706 Ruda Śląska, NIP 6343022429, REGON 524981067.
Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu, składania zamówień, zawierania umów sprzedaży, płatności, dostaw, reklamacji, zwrotów oraz przetwarzania danych osobowych.
Każdy klient zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem przed złożeniem zamówienia.
§2. Składanie zamówień
Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej 24/7.
W celu złożenia zamówienia, klient wybiera produkt, wypełnia formularz zamówienia oraz potwierdza jego treść.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży między klientem a sprzedawcą.
§3. Płatności
Sklep obsługuje wyłącznie płatności bezgotówkowe.
Dostępne metody płatności to m.in. szybkie przelewy elektroniczne, karty płatnicze oraz inne metody wskazane podczas składania zamówienia.
Dane kart płatniczych nie są przechowywane przez sklep – obsługuje je bezpieczny zewnętrzny operator płatności obsługujący nasz sklep internetowy www.parasolehoreca.pl
§4. Dostawa i czas realizacji
Towar wysyłany jest na adres wskazany przez klienta podczas składania zamówienia.
Koszty dostawy ponosi sprzedający.
Wysyłka odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich współpracujących ze sklepem.
Czas realizacji zamówienia, liczony od momentu zaksięgowania płatności, wynosi:
minimum: 3 dni robocze, maksymalnie: 10 dni roboczych.
§5. Czas dostawy
Czas dostawy zamówionego towaru do klienta wynosi od 3 do 5 dni roboczych.
Termin dostawy jest uzależniony od wybranego towaru oraz miejsca dostarczenia.
W przypadku produktów wykonywanych na zamówienie klient zostanie poinformowany o indywidualnym terminie realizacji.
§6. Gwarancja
Wszystkie oferowane parasole objęte są 2-letnią gwarancją, obejmującą wady powstałe z winy producenta.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych wynikających z niewłaściwego użytkowania ani naturalnego zużycia materiałów.
§7. Zwroty i odstąpienie od umowy
Zgodnie z przepisami prawa, konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
Zwrot towaru odbywa się na koszt klienta.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu.
Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego produktu.
Adres do zwrotów:
Volodymyr Stratynskyi „Parasolehoreca”
ul. Rybnicka 20, 43-190 Mikołów (magazyn firmy)
§8. Reklamacje
W przypadku reklamacji prosimy o kontakt:
E-mail: parasolehoreca@onet.pl
Telefon: +48 886 944 442, +48 888 941 698
Adres korespondencyjny: ul. Olszynowa 7a/14, 41-706 Ruda Śląska
Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od momentu ich zgłoszenia.
W zgłoszeniu prosimy o podanie danych kontaktowych, opisu wady oraz jeśli możliwe – zdjęć reklamowanego towaru.
§9. Dane osobowe i polityka prywatności
Administratorem danych osobowych jest Volodymyr Stratynskyi.
Dane przetwarzane są zgodnie z RODO w celu realizacji zamówień, obsługi klienta, wysyłki towarów oraz – za zgodą – do celów marketingowych.
Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie sklepu.
Dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy bez odpowiednich zabezpieczeń.
§10. Model sprzedaży i adres magazynu
Sklep prowadzony przez Volodymyra Stratynskyiego realizuje sprzedaż produktów z własnego magazynu, znajdującego się pod adresem:
ul. Rybnicka 20, 43-190 Mikołów
Nie stosujemy modelu dropshippingu.
§11. Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie – zmiany te nie naruszają praw nabytych przez klientów.
Wszelkie spory rozstrzygane będą przez właściwy sąd powszechny.