- Sposób i termin zapłaty
Sklep obsługuje wyłącznie płatności bezgotówkowe.
Dostępne metody płatności podczas składania zamówienia to: przelew bankowy, szybkie przelewy elektroniczne oraz karty płatnicze obsługiwane przez operatorów bezgotówkowych systemów płatniczych.
Płatność należy zrealizować niezwłocznie po złożeniu zamówienia.
- Koszt dostawy
Koszty dostawy pokrywa sprzedający.
Większość oferowanych produktów posiada koszt transportu już wliczony w cenę towaru.
W przypadku produktów o znacznych gabarytach lub niestandardowych parametrach transportowych, koszt dostawy może być ustalany indywidualnie – klient zostanie o tym poinformowany przed realizacją zamówienia. - Sposób dostawy
standardowo: kurierem, dla zamówień o wartości powyżej 2500 zł brutto – możliwa dostawa własnym transportem firmy w promieniu do 100 km od magazynu w Mikołowie, dostawy zagraniczne – ustalane indywidualnie w porozumieniu z klientem. - Czas realizacji i dostawy
Czas realizacji zamówienia (czyli od momentu zaksięgowania wpłaty do wysyłki) wynosi:
od 3 do 10 dni roboczych.
Czas dostawy zamówionego towaru do klienta wynosi od 3 do 5 dni roboczych i uzależniony jest od wybranego towaru oraz miejsca dostarczenia. - Reklamacje
W przypadku stwierdzenia:
wady produktu, uszkodzenia powstałego w transporcie, niezgodności towaru z zamówieniem, prosimy o kontakt:
E-mail: parasolehoreca@onet.pl
Telefon: +48 886 944 442 lub +48 888 941 698
Reklamację można zgłosić w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
Zalecane jest podanie w zgłoszeniu: opisu problemu i daty wykrycia wady, preferowanego rozwiązania (np. wymiana, naprawa, zwrot), danych kontaktowych, dokumentu zakupu (paragon lub faktura VAT), zdjęć lub innych dowodów potwierdzających wadę.
Sklep rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji: towar zostanie wymieniony na nowy, lub sklep dokona naprawy, lub zwróci środki, w tym także koszty dostawy.
W przypadku odrzucenia reklamacji klient otrzyma pisemne uzasadnienie, a towar zostanie odesłany na jego koszt.
Podstawy prawne:
Kodeks cywilny
Ustawa o prawach konsumenta
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną
- Odstąpienie od umowy
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, osoba fizyczna ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
W tym celu należy: Przesłać oświadczenie o odstąpieniu na adres: parasolehoreca@onet.pl
Odesłać towar na adres magazynu:
Volodymyr Stratynskyi „Parasolehoreca”
ul. Rybnicka 20, 43-190 Mikołów
Po otrzymaniu zwrotu, środki (również koszty dostawy do klienta) zostaną zwrócone niezwłocznie.
Zwrot towaru odbywa się na koszt klienta, chyba że sprzedawca zgodzi się pokryć koszt odbioru – wówczas koszt ten może zostać potrącony ze zwracanej kwoty.
- Produkty
Wszystkie oferowane produkty są fabrycznie nowe i wolne od wad.
Okres eksploatacji drewnianych parasoli może wynosić nawet do 12 lat, przy spełnieniu następujących warunków:
regularna konserwacja, prawidłowe użytkowanie i przechowywanie, przestrzeganie zaleceń zawartych w instrukcji. - Gwarancja
Każdy parasol objęty jest 2-letnią gwarancją, która obejmuje wady powstałe z winy producenta.
Gwarancja nie obejmuje: naturalnego zużycia, uszkodzeń mechanicznych (np. złamań, przecięć, zarysowań), uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwego użytkowania, montażu lub przechowywania, uszkodzeń wywołanych przez warunki atmosferyczne (np. wiatr, śnieg, grad). - Odbiór przesyłki – ważne informacje
Przed przyjęciem przesyłki należy sprawdzić stan opakowania.
W przypadku uszkodzeń:
należy spisać protokół szkody w obecności kuriera, odmówić przyjęcia przesyłki, niezwłocznie skontaktować się ze sklepem:
telefon: +48 888 941 698
e-mail: parasolehoreca@onet.pl
Protokół szkody jest niezbędny do rozpatrzenia reklamacji dotyczących uszkodzenia towaru w transporcie.